vrijdag 22 augustus 2008

To Coldplay or not to Coldplay

Ik ben nooit een fan geweest van Coldplay, integendeel zelfs. Vaak nam ik in één zin de woorden "Colplay" "bweikes" en "zagers" in de mond. Maar ik weet niet hoe het komt maar hun nieuwe cd is blijkbaar toch anders dan anders. Of ben ik gewoon een softie aan het worden? :-(

De twee singles van hun CD "Viva La Vida or death and all his friends" klinken gewoon anders, leuker, opgewekter. Het lijkt wel of Chris Martin door zijn depressie heen is. In ieder geval word ik van hun huidige hit (klik hieronder) heel opgewekt. Ideaal nummerke als ge 's morgens wakker wordt. Heeft nog iemand dat gevoel?

3 opmerkingen:

Freya zei

Ikke :-) Vanmorgen was dit het eerste liedje dat ik hoorde een mooi begin van mijn verlofdag.

Che1376 zei

Hoe toevallig!! Maar ge ziet, het "marcheert" hè!

lies zei

ik ook, maar ik vind sowieso bijna alles van Coldplay ok