maandag 21 juli 2008

The day after


Hierboven kan je het resultaat zien van een avondje aan de bar. Tja, het ding stond er toen we ons huis kochten en we hebben er wel menige discussies over gehad of ze zou blijven staan... ik heb (voorlopig) de discussie gewonnen. Onlangs nog zei een 7-jarig (?) zoontje van een bevriend koppel "hé kijk mama, die hebben een klein cafeetje in hun huis!!"


Echt veel zitten we nu ook niet aan de bar, maar bij gelegenheid durven we ons wel eens op de krukken zetten en ons voor even Tom Cruise in "Cocktail" wanen, meestal wel met zeer wisselend succes ;-)


Wanneer we dan de ochtend nadien de woonkamer weer binnenkomen, merken we meestal pas hoe groot de "schade" is. Deze keer viel het nog wel mee...

3 opmerkingen:

lies zei

Wanneer mag ik eens aan die bar komen zitten? Bij deze bestel ik al een mojito

Che1376 zei

Dan moet je me wel eens een goed recept geven om Mojito te maken want bij ons lukt dat tot op heden nog niet... Oh ik zie net dat die al op uwe blog staat...

Che1376 zei

Een "mededader" van hetgeen te zien valt op de foto wou hier hetvolgende nog aan toevoegen :

Als één van uw trouwe pleitbezorgers in de discussies omtrent het al dan niet laten staan van de bar in uw huis, en na meermaals gebruik te hebben mogen maken van het hebbeding, moet ik zeggen: wellicht het beste idee in uw leven om de bar te laten voor wat ze is!
Onbegrijpelijk dat daar al een discussie kan over bestaan tout court! Als er iets is wat elk mens (lees: elke man) in huis wil, is het wel zijn eigen bar, zijn "kingdom", waar sterk onderbouwde levenswijsheden het daglicht zien. Zo'n bar is, naast die andere, dé houvast in het leven van elke man!! Bij deze maken we er het Mekka van het mannelijk ras voor!!