woensdag 24 september 2008

Betere tijden...

Maandag heb ik mijn eerste match in 8 maanden gespeeld en voorlopig lijk ik die inspanning goed te verteren (op wat stijfheid na). Ik weet eigenlijk nog niet zeker of ik wel al terug mag voetballen maar maandag was de drang te groot. En ik moet zeggen dat het mij deugd deed. De weg naar de netten heb ik helaas nog niet teruggevonden. Daarvoor moet ik al diep in het verleden gaan graven en toen dacht ik aan het filmpje dat een tegenstander van ons ooit maakte. Een beetje "zelfstoef" af en toe moet kunnen hè... :-)

5 opmerkingen:

lies zei

sjiek!

Unknown zei

No more Pierre-oni ;) Ik stel afzondering voor vanaf nu..Kwestie om terug op het veld te scoren...:))

Erwin

lies zei

Maar ben jij dat eigenlijk wel écht, degene die het doelpunt maakt?? Want ik vind dat jij daar niet zo op lijkt...

Che1376 zei

off-course ben ik dat!! ziet ge dat dan niet aan mijn snelheid en techniek? :-))))

Che1376 zei

Afzondering? Euh... neenee, torinstinct komt altijd wel weer bovendrijven ;-)