dinsdag 4 november 2008

K2







Afgelopen weekend waren mijn neefje en nichtje op visite. En wat doe ja zoal om een 8- en 9-jarige bezig te houden? Eigenlijk was het niet zo moeilijk.

Qua eten speelden we op "safe" : spaghetti bolognaise en pizza. Een pizza die ze zelf mochten maken, veel safer kunt ge niet gaan denk ik.

En qua entertainment : Playstation (GTA was favoriet spel, ook al hadden ze geen flauw benul van het opzet van het spel, zolang ze maar zoveel mogelijk auto's en mensen in de vernieling konden rijden vonden ze het geweldig!), LEGO (toegegeven ik wou al lang mijn LEGO-trein van onder het stof halen en nu had ik het perfecte excuus daartoe :-)), een simpele doos knikkers (blijft speelgoed van alle tijden blijkbaar) en dvd van Shrek... meer was er niet nodig om K2 een dagje te entertainen, simpel toch?

En als ze bovendien ook nog zo braaf zijn om 's morgens alleen op te staan en pas op deftig uur ons kwamen wakker maken, wat kan je dan nog meer wensen? Als ze iedere keer zo braaf zijn, mogen ze nog eens komen :-)

Geen opmerkingen: