vrijdag 14 november 2008

Teleslet


Het is weer van dat! Die van Telenet hebben me weer eens liggen. Sinds een dikke week werkt onze vaste telefoonlijn niet meer. Wat doe je dan? Vermits bellen niet gaat (tenzij met GSM maar dat vertik ik), stuur je een mail. Wat krijg je dan als antwoord? Of we eens kunnen checken of onze TV nog werkt?! Euh, hallo, het is de TELEFOON die stuk is niet de TV... ma bon, ik ben helemaal niet technisch aangelegd dus allicht heeft het één met het ander te maken, tot daar aan toe. Maar na hun andere raadgeving, nl. om de kabel eens uit te trekken en dan te checken of het terug werkt (lijkt wel informaticadienst op mijn werk die op elk probleem dat je hen voorlegt steevast reageert met "heb je je PC al eens heropgestart?"), bleek onze telefoonlijn nog steeds zo dood als ne pier te zijn...

Bellen dus maar voor een afspraak zodat technicus kan langskomen. Maar wat stel je dan na een halfuur vruchteloos doorzwemmen van 28 menu-kes (voor .. druk... , voor... druk... enz enz enz....) : ge krijgt gewoon gene medewerker aan de lijn!!! Hufters zijn het!! En da's iedere keer hetzelfde liedje hè...

Kom maar af met uw reactie "Dieter Huppeldepup" zijnde Telenet zelve... en zeg me hoe ik één van uw medewerks aan de lijn kan krijgen!!!

UPDATE : Lies laat haar niet zo gemakkelijk afschepen als ik en is er toch in geslaagd om na half uur aan de lijn te hangen een afspraak te maken. Tactiek : blijven op de nummerkes duwen tot ge iemand "live" aan de lijn krijgt en dan hopen dat deze persoon u wil doorverbinden met de juiste persoon... Goe gedaan Lies!! Dikke punten!!

Geen opmerkingen: