maandag 13 oktober 2008

Klein barstje met grote gevolgen...





Bij onze vorige aflevering van de WC-ellende had ik (en samen met mij de graszoden)gezworen dat ik de septische put en bijhorende afvoerbuizen nooit meer zou "vrij schuppen". Helaas pindakaas, afgelopen week besliste het lot daar anders over. Al een chance dat schuppen ondertussen zowat één van mijn voornaamste hobby's geworden is.... :-)

Wat bleek nu weer het probleem te zijn? Blijkbaar was er net voor de ingang van de septische put een "T-stuk" dat niet deugde, lees : het was een klein beetje gebarsten. Maar vooral, het lag "bergop"!? Welke idioot legt nu een buis waarin iets afloopt omhoog??? Ongelooflijk! En voordien hadden we dat nooit gemerkt want tot voor kort kwam de stront gewoon zo ver niet (zie vorige afleveringen van WC-ellende).

Dit verhaal heeft slechts één voordeel : door al dat schuppen begint mijn bovenlijf op een kathedraal te lijken :-) (yeah right... :-) )

4 opmerkingen:

lies zei

Maar allee, gingen jullie dan zo weinig naar 't wc, als "de stront nooit zover kwam" :-)?

Che1376 zei

Ja, wij gaan alleen op het werk naar de "grote WC" :-)

(de waarheid : voorheen bleef de stront nen bocht eerder al vaststeken... :-) )

Anoniem zei

Woehaha, ik was u uit het oog verloren maar moet hier blijkbaar eens meer langskomen.

Che1376 zei

altijd tof om te weten dat er "onbekenden" mijn blog lezen... en nu weet ik er ook weer ene om te volgen... ;-)