woensdag 15 oktober 2008

Sloebers van Telenet

Hahaha, nee, deze keer hebben ze mij niet liggen. Het scheelde niet veel nochtans, maar net op tijd heb ik me bedacht. Die van Telenet smijten weer met de superaanbiedingen dezer dagen, Gold Shake hier en Gold Shake daar. Natuurlijk begint ge dan te twijfelen en denkt ge "hmmm, voor hetzelfde geld als ik nu betaal ook digitale TV erbij, klinkt aanlokkelijk", maar als ge dan alles nagaat klopt het weer van geen kanten natuurlijk. Zo kan je onmogelijk nakijken welke zenders je nu exact gaat hebben, of je nog steeds abonnement van kabel-TV moet hebben/betalen... Neenee, niet met mij! Integendeel zelfs, ik heb mijn bestaande internet + telefoon pakket laten omzetten in een Smart-shake, waardoor ik nu 8 euro minder betaal voor (min of meer) hetzelfde!

Of is dit allemaal maar schijn? En ben ik er toch weer ingelopen??? :-))))Allicht wel... :-)

2 opmerkingen:

DDP zei

vreemd, op hun website kun je nochthans heel makkelijk zien welke zenders er in het pakket zitten ;-)

http://telenet.be/347/0/1/nl/thuis/televisie/zenderaanbod.html

gewoon de postcode ingeven en presto: een lijst met zenders die in het standaard abonnement vervat zitten

Che1376 zei

dat had ik idd ook al eens geprobeerd maar ze zeggen eveneens dat ze 50 kanalen aanbieden en dat komt dan weer niet overeen met dat basispakket, waar er meerdere kanalen opgesomd staan...

en ik ken paar mensen die digitaal tv hebben en hun gevraagd of hun lijstje klopte (met hun postcode geverifieerd) en die lijst komt niet overeen met de kanalen die ze effectief ontvangen...