woensdag 8 oktober 2008

Kleine overwinning op de M'en


Eerst en vooral, neen beste schoonbroer, dit is niet persoonlijk bedoeld ;-) maar gisteren heb ik toch even moeten gniffelen. Bij het aanschuiven in de file aan het station zijn er altijd van die leukerds die het willen afdwingen om tussen gelaten te worden. Tenzij je een bus van de Lijn bent, heb ik dan de neiging om geen gat te laten vallen om in te voegen, en al zeker niet als je onder de categorie van de M'en of de B's valt.

Zo ook gisteren, een M die dacht dat hij een bus van de Lijn was, ging eens even invoegen. Helaas dat was zonder mij gerekend. Onze kleine maar stevige bolide wist zijn plekje in de rij te bewaren zodanig dat de M achter ons moest invoegen. Dat op zich vond ik al leuk maar ik kon het niet laten hem nog wat te treiteren, en met succes! Ik kan nl. perfect inschatten hoelang het licht op groen staat en hoeveel auto's kunnen doorrijden. Het was dus een makkie om met de aangepaste snelheid net voor het op oranje springen door te rijden waardoor onze beste M net voor het rood terecht kwam, oh, hoe jammer... :-) Kleinzielig hè, maar ik heb er toch van genoten... :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Beetje gemeen toch wel, maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben :-)